Staň se členem našeho týmu

Atmosféra rodinné firmy, týmová spolupráce a přátelské prostředí to jsou atributy společnosti Intras Consulting. Chceš-li pracovat na rozličných projektech, prohlubovat si odborné dovednosti, využít jazykové znalosti a doplňovat si vzdělání, je-li Tvým záměrem podílet se na rozvoji společnosti, která Tě zaměstnává, pošli nám svůj životopis.

Aktuálně hledáme:

Účetní, rozpočtářka

Co Tě čeká

  • Zpracování kompletní účetní agendy obcí a měst včetně příprav rozpočtů a vyúčtování.
  • Znalost DPH, KH, DPPO.
  • Zpracování pravidelných účetních výkazů na měsíční, kvartální i roční bázi.
  • Provádění měsíčních a ročních závěrek.
  • Komunikace s úřady, příprava statistických výkazů, spolupráce s auditory.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • VŠ/SŠ – ekonomického směru.
  • 3 roky praxe na pozici účetní.
  • preference praxe účtování obce.
  • Znalost MS Office na dobré úrovni.
  • AJ na komunikativní úrovni výhodou nikoli podmínkou.
  • Ochota a schopnost se učit.
  • Svědomitost, samostatnost, zodpovědnost a pečlivost.

Čím si Tě budeme hýčkat, co Ti můžeme nabídnout:

  • Odpovídající mzdové ohodnocení.
  • Skvělé kolegy/ně.
  • Zajímavou a odpovědnou práci.
  • Možnost profesního rozvoje.
  • Krásné pracovní prostředí.
  • Zaměstnanecké benefity: stravenkový paušál, notebook, práce z domova, flexibilní pracovní doba (skvělá práce pro maminky s dětmi), multisport karta, firemní akce.
  • Nástup možný ihned.
  • Možnost práce i na zkrácený úvazek.

Tak co, našli jsme Tě? 😊 Pošli nám své CV v českém jazyce, spolu s motivačním dopisem na veronika.capova@intras.cz a do předmětu zprávy uveď „Výběrové řízení – účetní, rozpočtářka“. Těšíme se na setkání s Tebou.

Mzdová účetní

Co Tě čeká

  • Kompletní zpracování měsíční a roční mzdové závěrky v mzdovém systému
  • zpracování podkladů souvisejících se mzdovou agendou – neschopenky, OČR, ELDP apod. roční zúčtování daně, zúčtování DPFO
  • příprava dokumentů spojených s výstupem zaměstnance – potvrzení o zaměstnání, potvrzení pro ÚP apod.
  • komunikace s příslušnými institucemi – OSSZ, finanční úřad, zdravotní pojišťovny, úřad práce apod.
  • provádění srážek ze mzdy dle platné legislativy
  • vystavování potvrzení o výši příjmů pro zaměstnance
  • odškodňování pracovních úrazů
  • komunikace s klienty (tuzemskými i zahraničními) – poradenství, podpora

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • praxe v oboru min. 3 roky na pozici samostatný/á mzdový účetní
  • preference znalostí mezd směnného provozu
  • znalost zpracování mezd a souvisejících pracovněprávních předpisů a zákoníku práce
  • spolehlivost, pečlivost, samostatnost, smysl pro detail
  • analytické myšlení a schopnost dodržovat termíny
  • komunikativní znalost anglického jazyka výhodou
  • výhodou znalost SW Helios, Info office, APSO

Tak co, našli jsme Tě? 😊 Pošli nám své CV v českém jazyce, spolu s motivačním dopisem na veronika.capova@intras.cz a do předmětu zprávy uveď „Výběrové řízení – Mzdová účetní“. Těšíme se na setkání s Tebou.